Články v tisku a na internetu

PR články


Publikování redakčního materiálu v tisku či na internetu závisí samozřejmě na kvalitě textu a jeho informační hodnotě. Velmi podstatné jsou však i další aspekty, díky kterým lze ovlivnit úspěšnou medializaci informace. My známe novináře a snadno tak zjistíme, které informace je zajímají.


Čemu je dobré se vyvarovat v textech určených médiím:

1)Chcete-li u novinářů uspět, vyhýbejte se neobjektivním superlativům jako bezkonkurenční či nejlepší. Nejsou založeny na pravdě, jelikož nejsou objektivní. Vždy existuje nějaká konkurence, vždy je něco dalšího pro druhého lepší. Novináři se snaží být objektivní a na podobné informace nereflektují.

2)Jiná situace je použití pravdivých superlativů jako nejrychlejší, nejlevnější, nejmenší apod. v momentech, kdy se zakládají na pravdě a jejich informační hodnota je ověřitelná. Pokud můžete, uvádějte, jak jste k takovému označení dospěli (Podle průzkumu agentury ABC jsou zaměstnanci nejspokojenější ve společnosti XYZ).

3)Nesnažte se psát slohové práce, buďte místo toho struční, věcní a výstižní. Při tvorbě tiskových zpráv se řiďte jednoduchým pravidlem „Věta by neměla být delší než tužka“. Zdaleka nejlepší jsou věty holé nebo velmi jednoduchá souvětí.
Naše služby zdarma
Aktuality

Axis uvádí na trh první síťovou HD kameru s vynikající kvalitou obrazu

Axis Communications uvedla na trh výjimečnou síťovou kameru se skutečným HD výkonem
více>>

HD kvalita a 18× zoom v nové PTZ kameře od Axisu

Axis Communications, globální lídr v oblasti síťového videa, uvedl svoji PTZ kameru s nejvyšší kvalitou obrazu, HD rozlišením a 18násobným zoomem pro dohledové aplikace uvnitř budov.
více>>

Podle nové zprávy IMS posiluje Axis svoji vedoucí pozici na trhu

Podle nejnovějšího průzkumu společnosti IMS Research je odhadovaný globální tržní podíl Axis Communications v oblasti síťových kamer 33,5 %. Axis tak ještě více posílil svojí vedoucí pozici na trhu.
více>>

Vivantis koupil e-shop Obleceni.cz, vstupuje tak na trh s další komoditou

Společnost Vivantis a.s., přední provozovatel internetových obchodů, vstupuje na trh s další komoditou - oblečením
více>>
zobrazit vše
Naše projekty
© 2006-2009 MEDIA1 CZECH REPUBLIC vyzkoušejte: Bezpečnostní zámky | Kamerové systémy | , vytvořilo: www.tretri.cz